Vakbondsbetoging 25 juni 2025
De Wever en zijn Arizona-regering snoeien blind in onze sociale zekerheid, in de zorg en in het onderwijs. Sectoren waar mensen nu al onder enorme druk staan. Voor defensie wil deze regering wél vele miljarden vrij maken.
Tegelijk moeten superrijken en grote vervuilers amper bijdragen. Dat is totaal oneerlijk.
Kom woensdag 25 juni mee op straat en geef een sterk signaal: het moet anders. Want de Arizona-regering (met N-VA, Vooruit en CD&V) zit in de verkeerde zakken.
📍 Stap je mee? Afspraak om 10 uur aan Brussel-Noord en eindigen doen we in Brussel-Zuid.
