HIER KOMT TEKST

Stel je voor dat ons openbaar vervoer gemakkelijk en goedkoop was: dat zou het leven zo veel beter maken. Maar vandaag kan je er gewoon niet op rekenen. Er zijn te weinig lijnen en te veel vertragingen. En echt comfortabel is het vaak ook niet. De regering (N-VA, CD&V en Vooruit) verwaarloost De Lijn. Dat moet veranderen. 

Hoe gebruik je de tool?
  1. Zoek je halte in de zoekbalk of duid hem aan op de kaart.
  2. Klik op meld vertraging’.
  3. Vul je vertraging in. Is je bus of tram afgelast? Voer dan 60 minuten vertraging in.
  4. Klik op ‘verstuur melding’.
[bushalte_map height="600px" width="100%" show_search="true" show_heatmap_toggle="true" show_stats="true"]
Scroll naar boven